• صفحة 1 من%
  • 1
مشرف المنتدى: king  
مجتمع uCoz العربي للدعم والمساعدة » تواصل » لديك سؤال؟ اسئل هنا! » كم مده استضافه الموقع
كم مده استضافه الموقع
esso2
السمعة: 0
مشاركة # 1 | 01:19
بعد ازنكم كنت عيزه اعرف الموقع لو شغال وبيتحط عليه تعليق كل 40 يوم زى ما مشروط هيتنيه شغال على طوول ولا هيتمسح بعد فتره
كمان انا عملت موقع على الاكونت بتاعى لاصحابى لانهم مش كانو عرفين يعملوه ازاى انقله على الاكونت بتاعهم علما بانهم مشتركين فى يوكز
abaza
السمعة: 24
مشاركة # 2 | 04:48
لم أفهم الجزء الاول من السؤال
اما بخصوص الجزء الثانى من خلال الدخول الى لوحة التحكم الخاصة بالموقع
قومى بالذهاب الى خاصية الحماية الموجودة فى القائمة الافقية ستظهر قائمة منسدلة بها خاصية تغير مالك الموقع اضغطى عليها
ستفتح صفحة جديدة تتطلب الأيميل التى تريدين نقل الموقع له والسؤال السرى الخاص بك للتاكد ولكن يجب على المنقول له الموقع القبول من خلال الويب توب الخاصة به
مشاركة حٌررت بواسطة abaza - الجمعة, 23.10.2009, 04:50
esso2
مشاركة # 3 | 06:41
شكرا على الاهتمام والرد
وسؤالى الاول معناه هل الموقع بيتمسح بعد فتره ولا لا لانى من فتره عملت موقع على موقع مجانى واتمسح بعد سنه فهل الموقع اللى انا عملاه هيتمسح برده بعد سنه ولا مش هيتمسح شكراااااا
mudar
السمعة: 36
مشاركة # 4 | 11:14
Quote (esso2)
وسؤالى الاول معناه هل الموقع بيتمسح بعد فتره ولا لا لانى من فتره عملت موقع على موقع مجانى واتمسح بعد سنه فهل الموقع اللى انا عملاه هيتمسح برده بعد سنه ولا مش هيتمسح شكراااااا

أحد الأسباب هو عدم وجود حضور لجميع التطبيقات الانترنت التفاعلية (لا يأخذ في الاعتبار نشاط "الأشكال البريدية" ، و "مينى شات" ، و "استطلاعات الرأي" و "إحصائية الموقع")، ويجب الدخول إلى لوحة التحكم كل 40 يوما
esso2
مشاركة # 5 | 01:16
يعنى انا لو دخلت على لوحه التحكم كل شهر مش هيتمسح ابدا

طب لو عملت مواضيع فى المنتدى او ردود فى سجل الزوار هيتمسح ولالا ارجوو الرد واسفه على كثره الاسئله

abaza
السمعة: 24
مشاركة # 6 | 09:20
الشركة لا تمسح أى شئ حتى اذا خالفت شروط الاستخدام يتم تنبيهك لازالة هذه المخالفة
mudar
السمعة: 36
مشاركة # 7 | 11:45
Quote (abaza)
الشركة لا تمسح أى شئ حتى اذا خالفت شروط الاستخدام يتم تنبيهك لازالة هذه المخالفة

hands hands hands
esso2
مشاركة # 8 | 17:19
اه يعنى الموقع مش هيتمسح ابدا
طالما فيه ردود فى سجل الزوار

شكرااااااااااااااااااااااااااااا على الاهتمام

مجتمع uCoz العربي للدعم والمساعدة » تواصل » لديك سؤال؟ اسئل هنا! » كم مده استضافه الموقع
  • صفحة 1 من%
  • 1
بحث: